Siin on jälle üsna pikka aega vaikus olnud. Seda sellepärast, et mul oli great masterplan oma suvise puhkuse ajal rohkem aega enda jaoks võtta ning seeläbi ka natuke rohkem tähelepanu blogile pöörata. Aga nagu me teame, plans don’t always seem to work the way we want them to work.

Eelmises lauses oli kahel korral sõna work, mis on sõna otseses mõttes üks põhjustest, miks siin tühjus valitseb. Kahest nädalast puhkusest ja ajast iseendale sai ootamatult nädal aega kauem töö tegemist, mis tõi endaga kaasa väikest viisi stressi ja suure väsimuse ning üleüldise tüdimuse kõigest. Kui lõpuks oma nädal aega puhkust kätte sain, siis möödus see aeg nii kiiresti, et päriselt sain ainult ühel päeval täiesti vabalt ilma igasuguse konkreetse “asjaliku” plaanita vabalt võtta ja niisama olla. Küll mitte üksi, aga võibolla just see aitaski mul seda konkreetset päeva vabalt võtta. Kahel järgneval päeval oli veidi rohkem kohustusi, millest võibolla räägin edaspidi veidi pikemalt, kui neil toimetustel ka mingisugune reaalne tulem on.

Tegelikult ma ei virise, sest eelmine nädal lõppkokkuvõttes väga tore. Me käisime Räpinas ja Põlvas ning ilmadega vedas meil täiega. Põlvas oli ju Intsikurmu festival, kus me juba kolmandat aastat järjest käisime, sel korral lausa passidega ehk et olime kaks päeva. Järjekordselt pean tõdema, et see on üks ütlemata tore festival ning iga-aastaga on nad aina kasvanud, aga mitte liiga palju. Piisavalt, et oleks siiski mõnus. Kõigil.
Tegin oma õunakesega päris korraliku hunniku pilte ka. Ent ei ole veel suutnud seda nippi selgeks õppida, kuidas pilte arvutisse saada. Niiet see tuleb kiiremas korras selgeks teha. Kui ma need oskused nüüd lähiajal omandan, siis saan siia postitusse mõne pildi ka lisada. Et ikka lõbusam oleks.

Nüüd on mul veel nädal aega tööl käia ja siis tuleb mul puhkusekatse vol 2. Esimene nädal on plaanis siis uuesti teha neid asju, mis eelmisel korral jäid tegemata. Teisel nädalal läheme aga tüdrukutega Horvaatiasse! Ma juba nii-nii ootan seda. Uskumatu, et see ongi kohe käes, alles me hakkasime seda reisi planeerima ja nüüd siis nii. Igal juhul rändab mu kaamera meiega kaasa ning mul plaanis korralikult filmida ning pärast ka mõned toredad videod kokku panna. Vahepeal olen tegelikult ka mitu korda filminud, aga pole jõudnud kätte võtta, et videosid kokku panna. Püüan sellega ka võimalikult ruttu algust teha. Videosid on ikka palju lõbusam vaadata, kui niisama teksti lugeda.

Hetkel side lõpp.

xx

