Ja ongi jälle nädal läbi. KUHU see aeg küll kaob?!
Igatahes täna ma jälle proovisin natuke filmida ja klippe kokku panna. Aga sel korral ei olnud mul kaamera kindlalt kinnitatud, vaid pidin seda edasi-tagasi sisse-välja lülitama ja oma tegevust (a la lõikamine jne) filmida ei saanud. Vähemalt on see variant ka ära proovitud ja järgmisel korral juba tean, kuidas uuesti teha. See kindel kaamera setup meeldib mulle ikka kõvasti rohkem – käed vabad.

Aga täna tegin siis meile mangokana riisiga. Tegelikult oli minu eile ostetud mango mitte päris nii küps, kui ma lootsin. Seega panin sellest ainult pool ja ülejäänud “mangoks” võtsin hoopis külmkapist ananassi (oli eelnevast toidukorrast üle jäänud). Magus ananass sobis väga hästi veidi hapukama mango juurde.

Head isu!

PS. Kell on 22 ja natuke peale ja nii hilja me seda toitu ikkagi ei söönud. Kella 16 ajal tegelikult.

xx

